29 April

Anledningen till att det blev en sån tråkig rubrik är att jag inte orkar komma på någon =)

Den här dagen har varit helt fullbokad!
Jag började dagen med sovmorgon, vilket nog var dagens höjdpunkt! Sen gick jag till tandläkaren och.....(trumvirvel)....jag hade inga hål. Skönt. Jag har aldrig haft hål och jag hoppas att jag slipper=)
Det är bara att fortsätta borsta tänderna...hehe

Sen åkte jag till skolan. Kom inte dit förren 12.00! Det var helt vanligt i skolan. Men No lektionen var lite udda.
Vi skulle skriva vad som anses typiskt för en omanlig man, en vanlig man, en manlig man och en övermanlig man.

En åkte jag direkt till aulan där jag hade konsert 19.00. Reptet gick helt ok och konserten gick nästan felfritt....jag är riktigt nöjd.

Imorgon är det temadag...alltså inga lektioner. Härligt!!! Dessutom slutar jag 14.00 istället för 15.40 =)

Nu vill mikael ha datorn....så jag kan inte skriva mer.

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0