Varmt

Idag var det väldigt varmt. men det kanske berodde på att jag var så smart imorse så jag tog på mig långbyxor. hehe =) Imorse så tränade vi till dans på gården. Det gick väl så där! Jag kanske borde öva den en gång nu. Får se om jag orkar. Jag har märkt att jag har blivit väldigt seg. Jag är bara trött, deppig och blir lätt irriterad. Jag är allmänt konstig. Hoppas det finns fler som känner samma sak!!! Skriv i så fall gärna en kommentar och berätta hur ni blev på bättre humör igen. Det skullle vara jul att veta. Nu börjar jag bara babbla om ointressanta saker. Förlåt, men det känns ganska bra! Det var så sorgligt på svenskan idag =( Anki, våran lärare ska inte ha oss mer så hon och alla andra började gråta... Vi kommer byte lärare i tio ämnen till 8:an. Det känns inte så bra.... Jag undrar vad alla andra i världen gör nu? Det är kanske en konstig tanke men intressant! (kanske bara jag som tycker det men i alla fall) Man brukar ju bara tänka på vad alla i sin omgivning gör. Man tänker inte på att alla andra i världen gör nåt oxå. Det känns liksom som o tiden står stilla där! Nu börjar jag nästan gråta...vad är det med mig... Jag vet inte äns varför jag är ledsen! Aja, nu orkar jag inte skriva mer. Jag skriver faktiskt ganska snabbt så nu märkte jag hur långt det har blivit. Men om man skriver allt man tänker på så blir det ganska mycket. Hej då alla betydelse fulla människor i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0