Sv prov...med mera

Idag började vi med matte. Vi har matte prov imorgon så jag är lite nervös. Men jag har tränat mer n ikväll så jag känner mig lite lugnare.
Sen hade vi engelska. Då såg vi klart Elvis filmen och sen fick vi vårat schema för lucia veckan (nästa vecka).
Efter det hade vi vår första lektion i svenska den här dagen. Min svenska lärare läste högt ur den dåliga boken Ingen rädsla. Imorgon ska Niklas Krog komma på besök till skolan och snacka. Det är han som har skrivit boken...
Till lunch fick vi makaroner med köttbullar. Det var ganska gott.
So lektionen började direkt efter lunch och då jobbade vi om primitivafaktorer eller vad det nu hette....kommer inte ihåg...
Nu kommer vi fram till höjdpunkten av dagen....heheheeheh......sv provet!
Jag var jätte nervös. Vår lärare stod och pratade en massa om betyg så vi fick bara35 minuter på oss att göra provet.
Men jag hann precis klart. Jag tror att det gick ganska bra.
På No:n hade vi betygsnack med Mark (våran lärare) och i terminsbetyget kommer jag få VG i fysik,kemi och biologi.
Jag är jätte nöjd.
Sista lektionen var Musik. Det lät hemskt när vi sjöng sankta lucia men men. Vi slutade kl 15.40 occh då sprang jag till bussen som gick 15.45. Det blev trafik stopp men jag hann precis till tåget som gick 15.55. Jag kom till Jakobsberg kl 16.16 och han med bussen som gick 16.22. Jag kom hem 16.30. Jag skulle ha med mig frukt till konfirmationen idag så det köpte jag igår. Jag plockade fram frukten och Bibeln och gick hemifrån 16.40. Bussen gick 16.48 och jag kom till kyrkan 16.57 då konfirmationen började. Jag hann....det trodde jag aldrig!!!
Nu har jag räknat lite matte och pappa var så snäll och hjälpte mig. Fredrika ringde och frågade lite om matte tal. Gissa hurläng vi satt och pratade matte?...................................51 minuter och 22 sekunder.....otroligt!
Det låter kanske tråkigt men jag tyckte det var kul!
Nu ska jag gå och lägga mig så att provet går bra imorgon!

Ps! Jag orkar inte läsa igenom allt så det är nog mycket fel....men klaga inte.

Love you/ ♥Sandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0