Måndag...

Idag var det Måndag igen. Igår kväll frågade mamma mig om jag ville vara hemma idag för att jag är så trött.
Så klart att jag blev frästad men jag tänkte gå till skolan och det gjorde jag.
På geografilektionen fick vi våran nya So lärare. Han värkar bra tycker jag.
Ordningssam och bra.
Resten var helt normal. Det enda som var lite annorluna var att vi fick sluta tidigare från idrotten/ sista lektionen.
Då gick jag till en veterinär för att fråga om prao plats men dem sa nej precis som alla nadra tretton platser jag har frågat!
Nu har jag börjat fundera på att praoa på lågstadiet eller hunddagis.
Innan jag åkte hem gick jag lite på drottninggatan och hittade julklappar till pappa. Mikael och Bilbo.
Jag kan tyvärr inte skriva vad jag köpte för jag vet inte om dem läser min blogg eller inte.
Nu har jag pluggat franska och svenska. Jag hade hoppats få Tv en stund men det verkar som om pappa alsrig har tittat färdigt.
Får väl titta imorgonbitti istället.

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, det kan vi:)

2008-12-02 @ 12:44:28
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0