Julen är förbi...

Nu har julen gått förbi och jag är riktigt nöjd med alla julklappar mm.
Det värsta är att nu börjar alla fråga vad jag önskar mig i födelsedagspresent och det är ju inte så lätt att komma på eftersom man redan fått så många saker.
Jag tror att några har blivit ganska irriterade pga att jag inte har skrivit på hmmm..........typ hundra år!!!
Nu kom Elisabet och sa att Ann på Grönkulla börjar nu så jag måste snart sluta!
Jag hade tänkt att lägga in lite julbilder och skriva lite längre men det får bli en annan gång.

På Fredag ska Fredrika ha filmkväll. Det ska bli jätte kul...längtar jätte mycket!

See you later

Kommentarer
Postat av: sophie

Din rackare... Kan du inte vara glad för min och syrrans skull? :-O



puss

2008-12-31 @ 00:40:54
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0