Hej igen...

Nu har jag inte skrivit på länge men jag har inte orkat.
Ja, jag tror att det gick bra på både sv provet och matte provet. Vi ska få reda på matte resultatet någon gång i veckan.

I fredags hade vi våran sista slöjdlektion och jag fick veta mitt terminsbetyg....det blev MVG!
I går (lördag) så skulle mamma och pappa åka till Strängnäs för att kolla danskampen.

Så då fck vi tre syskon vara ensamma hemma.....bhuuu....

Vi såg på Narnia häxan och lejonet. Det är en riktigt bra film tycker jag. Lucy är jätte gullig!

Jag pluggade oxå på mitt och Siris motionspogram.

Idag åkte jag och min familj till min kusin, Henrik, som fyllde fem år i måndags.

Det var trevligt.

Nu har jag ringt till Ann-Sofi (som ska vara min handledare när jag praoar) för att fixa dem sista sakerna till praoen. Jag ska lämna in min praoblankett imorgon.

Nu sitter jag och hoppas på att jag ska hinna se OTH innan jag ska gå och lägga mig!

Love you/ ♥Sandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0