Första dagen på jullovet...(Fortsättning)

Det blev lite fel..hehe. Jag råkade klicka på publicera knappen med armen lite förtidigt. heheheh
Så ett tips är att läsa inlägget innan först  för nu fortsätter jag där jag slutade!

te jag varit med om på en No lektion! Alla garvade som galningar!!!

Dagen efter denna händelse hände det lite saker mellan kompisarna i vårat så kallat "gäng", som jag tror har slutat existera....

Jag har nog aldrig haft en så jobbig känsla i hela mitt liv. Nu vill jag att ingen ska ta det här personligt!

Jag vet inte vilka jag vill vara med! Vårat "gäng" som varit 6 har nu delats in i två olika gäng + två eftersläntare!

Jag är en av eftersläntarna och jag vet inte vad jag ska göra!

Om jag är med dem ena 2 så blir dem andra 2 konstiga (med konstiga menar jag ledsna, arga, irriterade mm) och tvärtom! Så det slutade med att jag gick från matsalen innan jag hade ätit klart för jag orkade inte med allt gnäll och hamnade på en toalett....
Nu orkar jag inte skriva mer om det här för jag orkar inte börja gråta ennu en gång......men det var skönt att få skriva allt för jag orkar inte prata så mycket om det!!

Jag skulle även skriva om att jag har klippt mig. Men det ät inte så speciellt för jag klippte bara av topparna!
Frisören blötte mitt hår och fönade det och det slutade med att jag fick korkskruvar i håret!
Gissa om jag fick ha mitt hår ifred nästa dag på julavslutningen..........nej då inte en sekund!
Det var kul att alla tyckte det var fint men lite irriterande blev det...hehe
jag tänkte lägga in lite före/efter bilder imorgon för jag orkar inte nu!

Sen sist men inte minst så var det så att jag fick mina första terminsbetyg igår!!!!
Jag blev jätte nöjd!!! Jag fick 5 MVG:n, 1 G, och resten VG:n!
Det enda jag är nervös för nu är att jag ska sänka mina MVG:n.....

Nu tänkte jag sluta skriva och titta lite på vänner!

Love you/ ♥Sandra♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0