En dag med mkt musik...

Idag hade jag musik, musik och musik! Jag började 9.30 med rep. Och det slutede 10.40.
Sen började jag kl 10.45 men rep och slutade 11.30. Sedan hade jag lunch och började inte förrän 13.00. Och det slutede 15.30!
Snacka om krävande dag!
Efter skolan gick jag, Linda och Sara till Hötorget för att Linda och Sara skulle köpa lingonkransar.
När jag sa att jag inte ville ha en krans för att jag skulle göra en såg han som sålde jätte förvånad ut.
Jag hoppas att han inte blev ledsen...
När jag kom hem såg jag på tv innan jag gick ut och delade ut reklam.
Nu har jag och Elisabet suttit och snackat om vad klockan är i olika länder. Vi kom fram till att om man åker från Wellington till Hawaii så får man uppleva samma dag igen........cooooooolt!!!!!!
Imorgon börjar jag inte förren 9.45 och det betyder att jag inte behöver gå upp förrän 7.30.....skööönt!!!

NU ska jag söka efter lite roliga spel på datan och sen ska jag sova!

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0