Skolstart

Hej alla läsare (även om ni inte är så många)! Idag började skolan och vid lunch kändes det som om vi hade gått i skolan i evigheter fast det bara var några timmar! Vi fick vårat schema idag och man kan ju inte säga att det var jätte dåligt men det var ju inte bäst heller. Vi slutade kl 12.30 och då åpkte jag och Fredrika hem till mig!
Vi åt mellis ochsminkade varandra jätte fult och spelade fia med knuff!
Sen när hon åkte hem såg jag på Idol 2007. Sen ringde jag Hillevi för att påminna henne om att anmäla sig till konfirmationen men det hade hon redan gjort.

Jag tyckte så synd om Susanna Kallur när hon rev första häcken. Hon var ju jätte ledsen och det var bara för hemskt...
Sen är jag irriterad på sl för att dem har bytt namn på alla bussar och ändrat alla tider!!!! Varför kan dom inte bara ha kvar det som var förut, tycker dom om att göra alla förvirrade och sura ELLER?!?!

I alla fall så hoppas jag att jag hinner hem till höjdhoppsfinalen med herrar! Skulle vara så kul om Stefan Holm tog guld!

Den här terminen ska jag verkligen vara pratsam på lektionerna och räcka upp handen. Jag har läst att Mattias (från E.M.D.) var jätte nervös i skolan och att han aldrig räckte upp handen men nu har han märkt att det gör inget om man svarar fel och att han inte är lika nervös längre!
Och jag vet ju att det inte gör nåt om man svarar fel men det är ju iaf läskigt. Men nu kanske jag vågar prata lite mer. Det känns bättre när det är någon som har kännt samma sak och att han har kunnat träna bort det ! Så då kanske jag oxå kan det!!!

Oj, nu har jag babblat på ganska mycket. Förstår ifall alla inte orkat läsa allt. Jag skriver ju inte om så jätte intressanta saker precis!
Nu ska jag kanske kolla på ett Förhäxad avsnitt och plocka fram lite böcker som jag ska ha med mig imorgon!

Love you/ ♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0