En vecka mindre...

Nu är det en vecka mindre kvar till jullov!!! Nej, skoja bara...nu ska vi tänka possitivt och njuta av varje dag =)
Den här veckan har varit rolig tycker jag!
Det ända jobbiga är att man inte har vant sig med tiderna så man är lite trött.
Nästa veckan går vi enligt schema helt och hållet så det blir både kul och tufft!
Idag tappade Bilbo sin första tand. Det var en stor vass hörntand!!!
Mamma har åkt till Sandviken så nu är vi bara 4 stycken i familjen hemma!
I helgen ska jag fixa lite med mina skolsaker och så!
Jag och Elisabet kollade precis på filmen "American dreams". Den var lite konstig men jag tyckte den var rolig!

Hej då allihopa!

Love you/ ♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0