Veterinärbesök mm...

Franska-provet i Tisdags tror jag gick ganska bra. Men hörförståelsen var rätt svår =I
I går var hela familjen till Albanos Djursjukhus med Bilbo. Det var 1 års kontroll. De lös i hans ögon och han var jätteduktig att stå still på bordet. Men när vi skulle lyfta upp honom kröp han ihop och backade mot dörren....stackarn.....men han var superduktig när han väl kom upp på bordet.
Sen skulle han få en lugnande spruta innan han skulle röntgas men jag vet inte vad som hände men allt som skulle sprutas in med sprutan kom inte in i honom så han fick en till. Och då blev han riktigt trött. Ansiktet hängde och när det var våran tur att gå in i röntgenrummet så vek sig benen under honom. Han vinglade jätte mycket så man började undra hur mycket han hade druckit...
Idag är han i alla fall sitt gamla vanliga jag.
 
Idag hade jag Hemkunskapsprov och det gick bra tror jag. Sen hade vi slöjd och nu är min klänning snart klar..........roligt!
Sen hade jag inte något piano för det var inställt pga fortbildning......lärarna ska uppmuntra flera att börja i kulturskolan.
Så nu har jag haft en lång och skön början av min fredagskväll.

Imorgon ska jag kanske till skansen och Bilbo ska ha 1 års kalas. Han fyller år på måndag så egentligen är det lite tjuvstart. Men det får ni veta mera om i morgon.

Puss och kram / ♥Sandra♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Lilla Bilbo :). Ge honom en stor grattiskram från mig.

2009-03-29 @ 21:31:31
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0