Stavgång

Jag måste bara berätta lite om i Torsdags.
Vi hade schemafri dag....alltså inga lektioner. Istället skulle vi se filmen Moulin Rouge. Alla sa att den vara super duper truper bra. Därför blev jag nästan lite besviken. Visst. den var bra men inte så bra....
Sen skulle vi gå ut och gå stavgång. I början var det jätte pinsamt. Man kände sig som en pensionär. Alla glodde på oss dessutom men man kan ju inte klandra dem. Tänk dig själv 30 ungdommar som går i 8:an, som går stavgång över barnhusbron och vidare längs karlbergskanalen........jag skulle själv ha skrattat om jag såg oss.
Men efter en stund vande man sig så då var det riktigt skönt. Jag, Cissi och Hillevi gick tillsammans och vi hade ett jätte intressant samtal.
När vi kom tillbaka till skolan skulle vi diskutera filmen och det var ju inte så jätte roligt precis eftersom Eva Datta (den berömda svenska läraren) var med.

Aja, nog om det

Bye, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0