Skön dag!

Idag slutade jag kl 11.09 och imorgon är det fredag. Det blir skönt med helg men jag har prov imorgon som jag inte känner mig så förberedd på. Nu har jag ätit pannkakor och tittat lite på tv. Men nu ska jag försöka vara lite duktig och börja plugga till komiprovet.

Jag förståt mig inte riktigt på vädret. Idag var det lika soligt och varmt i solen som igår men det snöade?....jag fattar inte....
Jag har en till rolig nyhet att berätta.

Gissa var det här är för ställe?



Det är Thailand!!!

Och igår bokade vi en resa så vi ska åka dit 22 december och vara där i två veckor.
Det är ganska långt dit men det är alltid roligt att se tram emot någonting.
Det ska bli jätteroligt.

Nu måste jag gå och plugga.......:(

See you later alligator / ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du driver va din lilla get??? Ni ska väl inte till thailand?? Det är jävligt orättvist :( :P

2009-03-19 @ 16:59:49
Postat av: Lina

Exakt på det där stället på bilden har jag varit! Det är jättefint där. James Bond Island heter det :)

2009-03-20 @ 17:36:33
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0