Nu är våren här...

♥Idag fick jag en sån där vårkänsla. Jag satt ute vid borden innan NO-lektionen och solen bara värmde och värmde. Det luktade vår, det kändes som vår och det såg ut som vår. Så nu närmar sig sommaren med stormsteg.

Idag hade jag utvecklingssamtal och det gick jättebra. Jag hade redan sett mina omdömmen och jag är jättenöjd. Min sv lärare hade skrivit jätte bra på mig och det hade jag inte trott. Hon har faktiskt blivit bättre nu.

Eftre utvecklingssamtalet gick jag och mamma ut och shoppad. Jag köpte ett par röda örhängen och mamma köpte ett pärlhalsband och ett jättefint armband. Sen fikade vi scones vid vetekatten och sen kommer dagens höjdpunkt.
Vi gick in på en klänningsaffär som ligger på stora vägen vid centralen. Jag och mamma gick runt och kollade på massa klänningar och vi hittade en jättefin klänning som vi tog ut och kollade på lite extra. Och då kom expediten fram och frågade om vi ville ha hjälp. Mamma frågade vad den kostade och då sa expediten att jag skulle prova klänningen så skulle hon gå och titta. Jag gick direkt till provrummen och den var jätte fin.



Eller hur?

See you later alligator/ Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, den satt jättebra på dig Sandra!

Köpte du den?

Kram

2009-03-20 @ 17:33:31
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Lina

tjena sandra!



vilken jättesnygg klänning den borde du satsa på!

Ja diggar verkligen din blogg,läser den varje dag. Jag tycker den e super bra, väldigt personlig och så:)



Men jag skulle vilja önska att duskriver lite oftare då den är så bra :)



jag ville fråga några frågor om dig om det är okej för jag har sett att andra brukar göra de:)



1. Shoppar du ofta?

2. Har du en relationmed någon?

3. Bråkar du ofta med dina vänner/syskon?

4.Gillar du ärtsoppa? (ps. gillar de väldigt mkt äter de varje torsdag :)

5.Vem/vilka är din/dina bästa artister?

6. Har du någonsin smakat på brända kanelbullar? ( de tycker jag är godare än de mjuka)

7. Hur mår dilbo?

8.Har du matat pippifåglarna på länge?(jag gillar naturen:)

9.har du någonsin hört talasom the poodles? (mitt favvoband <3)

10. Hur mår du?



Skulle varaväldigt tacksam om du kunde svara på dem här i din blogg dåjag dock inte har en egen ;)



kram på dej (:

9.

2009-03-20 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0