Min helg

I fredags hade jag No prov och det gick nog sådär. Sista frågan fick jag nog fel på men resten gick ganska bra. Sen hade jag hemkunskaps prov också. Vi skulle laga en måltig och vår lärare gick runt och kollade så att man valde rätt livsmedel och gjorde allt på rätt sätt. Och jag tycker att det gick bra. På slöjden fortsatte jag på min klänning och den blir jättefin tycker jag. Sen var det en helt vanlig fredagkväll med pianolektion och tv-tittande.

I lördags gjorde jag inget speciellt. Jag bakade bröd handlade med mamma och så var vi ute på promenad med bilbo hela familjen. När vi kom hem var han jätte smutsig så då duchade och schamponerade honom. Efter duchen var han helt slut så då klippte vi hans klor, rengjorde hans öron, klippte håret vid tassarna och borstade honom.
Han blev så ren och fin så.

Idag har jag varit i kyrkan och efteråt spelade jag på orgeln medans mamma och pappa var och tittade på kakel till badrummet nere. Vi har planerat att göra om det vid midsommar. Sen bakade vi semlor. Det är kanske lite sent att göra det nu men aja. Bättre sent än aldrig.
Nu ska vi kanske gå ut och trimma Bilbo det sista och sen börjar ju One Tree Hill och Gossip Girl. Efter det kanske vi ska se på James Bond filmen "Mannen med den gyllene pistolen" för den är inspelad i Phuket...dit vi ska åka......jiippiii
Men jag måste hinna plugga lite franska också. Jag har prov på tisdag.

See you later alligator / ♥Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0