En bra början

Igår var Elisabet och Sophie på EMDs singering. Elisabet fixade så att dem singerade deras singel till mej.
Sen kom dem till min skola och så tog vi sällskap hem. Jag hade piano lektion och det gick faktiskt jättebra.
Sen på kvällen åkte jag till kyrkan. Vi hade jätte kul. Vi ritade teckningar med höger och vänster hand när vi blundade, men även med munnen och när man trycker ihop läpparna och näsan.
Jag kan bara säga att alla var jätte flummiga och vi hade jättekul.

Idag vaknade jag kl 11 så nu är jag riktigt utvilad................eller inte....
I dag ska vi till Sophie och fira henne och Oliver. Sen ska jag, elisabet och sophie titta på melodifestivelen. RÖSTA, RÖSTA och RÖSTA på EMD. Om ni röstar på Caroline af Ugglas så är ni mina fiender forever. Fattar inte att man kan tycka hon är bra. Hon står på scen och viftar med armar och ben. Hon ser ut som en galen kossa!!!!
Mina liknelser är ganska udda men ni förstår nog ungefär vad jag menar.

See you later alligator/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Lennart R

Galen kossa hum....:)

2009-03-16 @ 07:37:35
Postat av: Anonym

Klockren beskrivning :)

2009-03-16 @ 18:18:58
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0