Hej igen :D

Nu va det riktigt länge sen jag skrev.. :P Men nu ska jag försöka skriva flitigt några dagar innan jag åker till Thailand :D För på tisdag åker jag till Phuket och är där i två veckor :D det ska bli jätteskönt!!

Eftersom vi inte är hemma på julafton så ska vi ha Julafton på lördag (den 19:e) här i huset :) Men vi har mycket att fixa tills dess.. vi måste julhandla massa mat, baka julgodis/kakor, jag måste fixa lite mer julklapparar och städa mitt rum. Problemet är att jag har bara imorrn på mig och då ska vi baka pepparkakor :P för på fredag ska jag på julfest med 80-tals tema och på lördag är det.. xD men vi hinner nog. Idag har jag och Elisabet börjar baka lite :)

Imorrn i skolan har vi mentorsdag så det blir nog skönt :) Idag va oxå en skön dag :P vi började med Kör kl 9.10 till 10.10 typ. Sen hade vi ingen so för Per va inte där, Idrotten blev inställd för taket hade typ rasat in i gympasalen och sen snackade vi med våran slöjdlärare som gav oss ledigt för att slippa vänta i skolan i typ tre timmar :) så jag åkte hem och tog det lugnt resten av dagen.

I tisdags hade vi en jättemysig frenskalektion. Vi tände ljus och satte på en brasa på projektorn och så fick alla en lussebulle som våran snälla lärare hade bakat. Och med bullen på bordet och ljuset där framme så spelade vi lotto. Jag vann :O och fick en till bulle :D :P

Ja, vad mer ska jag skriva. På fredag är det jullov!! :O kan ni fatta det?? Det ska bli riktigt skönt. Men jag kommer verkligen sakna alla kompisar här hemma eftersom jag kommer tillbringa hela lovet i Thailand...fast det blir nog oxå kul :)
Och dessutom sa pappa att dom kommer visa Kalle Anka på hotellet så då kan det ju nästan inte bli bättre :P bara snön och kompisarna som kommer saknas!

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0