Hemmmaaaaa

Nu är jag hemma efter en typ en lång helg i halmstad. Det har varit jättekul. Har tagit massa bilder och tänkte lägga upp några imorrn. När vi kom hem i går kl 19 typ så åkte vi direkt till jakan för att träffa några och sen åka hem till Filip och ha filmkväll. Innan vi åkte till Filip stannader vi i Jakan och köpte lit läsk, chips och godis. Och det va så sjukt läskigt asså....jag och Lisa hade gått in för att köpa grejerna och när vi stod vid läsken kom det fram en man i typ 30 års åldern och ba "You are beautiful. What´s your name? och Do you have a boyfriend?" Ofta att man bara kommer fram och säger nåt sånt. Jag blev jätterädd och visste inte vad jag skulle säga. Och sen ropade Lisa på mig för hon såg att han hade börjat snacka med mig och jag började gå mot henne men då frågade han efter mitt nummer. Och jag ba shit asså vag läskigt det va... Men jag ba "no" och gick därifrån.... Sen va jag och Lisa jätterädda att träffa dom igen i affären och det gjorde vi ju oxå men vi bara typ halvsprang förbi dom. Och sen såg vi att dom gick ut men sen när vi oxå gick ut kom dom tillbaka mot affären och vi sprang in igen till andra änden men sen kom vi ut och sprang till Kajsa som stod och väntade. Och sen kom killarna oxå. Asså jag skakade typ efteråt...det va skitläskigt.

Sen lugnade jag iaf ner mig och vi hade filmkväll eller natt :P Jag va en av dom som sov mest men det va ändå inte särskilt mycke. Alla va supertrötta. När jag kom hem fixade jag ite saker och snackade lite med mamma men sen kl 15.30 typ tänkte jag sova till typ 17.00 men jag vaknade inte förren 18.30 :P Jag fattade inte varför. Antingen ringde klockan och jag stängde av den i sömnen annars vet jag inte...hehe



Sen fattar jag inte varför allt ska va så himla komplicerat?! Allt bara blir krångligare hela tiden och jag blir snart galen. Varför måste allt bara bli en ända slemmig kletig sörja???

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0