Måndag 13/10

Hej alla läsare.........vilket rör sig om 2-4 st, men iaf.

Idag var det ännu en veckas början.
Jag hade först No och sist Idrott. Efter lunch hade vi geografi.
Då började vi med våra redovisningar om näringar men min grupp hann inte........så vi måste göra det imorgon istället =(
Nu har jag äntligen kommit hem. Jag har precis gått igenom alla "ekonomiska" papper eftersom jag fick ett lönebesked.
Det stämde inte med vad jag fått i lön men efter mycket räknande så kom jag fram till att jag fått för mycket pengar så varför ska jag bry mig då! hehe
För dem som inte vet så delar jag ut sammhällsinformation och reklam. Det är mittså kallade "jobb".
Snart ska jag spela fiol men jag har inte tränat någonting på min läxa så jag undrar hur det kommer gå........hmm
Imorgon ska Cissi hålla i Idrotts-lektionen, fattar inte att hon vågar.
Jag är lixom nervös för mitt och Siris lilla motionspogram vi ska ha tillsammans.
Hon ska lära oss cheerleading och jag tycker det ska bli jätte roligt.
Vad ska jag skriva nu.....................jag kommer inte på nånting.......vänta lite.
Pappa fyller år på Söndag. Vad ska jag ge honom? Om det är någon som vet vade en pappa önskar sig så skriv gärna förslag!!!!

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!

Hihi du kom på det! :) Älskar dig mest, och du, jag börjar bli lite pirrig för imorrn.

pöss :P

2008-10-13 @ 21:06:10
Postat av: Lina

hej, vad fint det blev! :)

ska bli kul imorrn

kram <3

2008-10-13 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0