Helg juva helg

Äntligen en helg utan läxor.
Idag kom mina kusiner, Sophie och Oliver, och min farbror och hälsade på.
Jag träffar typ aldrig min farbror för han bor i Skåne.
Så det var kul att träffa honom.
Pappa och Mikael är och köper godis.....mums fillibabba!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva......hmm......vänta.
Jag kan skriva en sak som min farbror sa:
När du är och köper godis på en stor godisaffär så plockar du ju bara ut dem godaste sorterna...eller hur?
Och sen när du kommer hem så äter du dem goda godisarna först och då är ju dem äckliga kvar iaf!!!!
Hur kommer det sig???....du tog ju bara goda sorter!!!
Hej då ses snart

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: lina

vad fin din blogg är :D

Bilbo e så söt, jag skulle vilja träffa honom <3

puss o kram

2008-10-11 @ 12:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0