Allt händer på samma gång...

Jag förstår inte varför allt måste hända på samma gång.
I Lördags så fick jag reda på att min farbror har gift sig...helt plötsligt så ringde han och sa att han gift sig.
Ingen visste om det inte änns hans barn (mina kusiner).
Och samma dag fick jag reda på att min mormors kusin dött så nu ska mamma och pappa på begravning!
Vet inte om jag ska följa med...jag har aldrig varit på begravning förut. Jag vet liksom inte hur jag ska vara...

Idag var jag och familjen i stan.
Vi åkte först till globen.
Där köpte jag en munktröja på BIK BOK. Den är vit med massa trianglar i olika färger.
Sen gick vi till en skivaffär och cubus. Men där blev det ingen shopping.
Sedan gick vi till museumet Tre kronor men det stängde precis så då gick vi till juseumet Mynt kabinettet eller nåt sånt. Där var det massa gamla mynt och det var väl ganska roligt.

Sen åkte vi hem tilll Bilbo och tog med honom till Kennet, som fyllde år.
Kennet är min fasters man.
Vi åt mat och fika och hade jätte mysigt!

Nu sitter Elisabet och MIkael och ser på One Tree Hill men jag får nog se det imorgon...jag är för trött!!!

Imorgon är det Halloween...

...jag tycker det är en läskig dag, men jag vet inte varför!
Eller det kanske beror på att alla klär ut sig till spöken, zombier, häxor och allt vad det är!
Varför kan inte alla klä ut sig till pumpor som jag gjorde när jag var liten...

Det blev ett ganska långt inlägg. Men det kanske beror på att jag inte skrivit på länge.
Men jag hinner inte det !!
Jag skriver så ofta jag hinner!

God natt

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0