En dikt...

Idag var en helt vanlig dag!
Det ända som hände som var annorlunda var att vi fick reda på att våran svenska lärares som är allvarligt sjuk och ligger på sjukhus! Vi ska därför få vikarie den här veckan och kanske hela terminen =(
Jag har pluggat massa matte. Vi har prov imorgon och på Torsdag!
Men provet imorgon är bara G provet så det är jag inte så jätte nervös för men på Torsdag har vi VG-MVG provet och det är jag nervös för!!!!
Det är tur att jag har världens bästa storasyster som kan hjälpa mig....anaars skulle jag köra på provet!
Jag har precis varit ute med Bilbo på en kvällspromenad i snön. Vi hade jättekul. Vi sprang efter snöbollar, slängde oss i snödrivor och gled på den hala gatan...det var jätte mysigt!!!
Nu ska jag gå och ta ett glas mjölk så att jag kan somna.

Ps! Jag har kommit på värsta bra början till en dikt:

Luften fylls av vita kristaller som drar sig till varandra och bildar större och större flingor.
Den vita massan bäddar in världen i ett mjukt tjockt täcke.
Den håller allt levande vid liv bla bla bla bla

(bla bla betyder att jag inte har kommit på mera)

Kommentera gärna om vad ni tycker!
Men skriv inte bara dålig kritik!

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefin början, men snön gör väl så att växterna dör, eller hur?

Kraaam

2008-11-25 @ 14:38:09
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0