Snart Helg!!! eller kanske ...(ni fattar när ni har läst inlägget)

Idag försov jag mig faktiskt inte!!!! Jätte skönt faktiskt!
Jag borde nog sova lite mer än vad jag gör nu. Jag har lärt mig att tonåringar ska sova nio timmar varje natt......
Och jag sover typ 7-8 timmar varje natt så, ja, ni fattar!
Nu fick jag in lite fakta i inlägget också! Det känns bra :)hehe
Jag började dagen med matte.
Jag trodde att jag skulle behöva jobba i helgen men jag hann allt på lektionen.
Nu behöver jag BARA göra svenska, musik och lite matte kom jag på och hemkunskap!!!
Åhh,det blir en jobbig helg....
Sen hade vi So och det var rena martyren!!!!!!!!!!!
Vi har fortfarande vikarie så alla bara snackar och då får man ont i huvudet och då kan man inte konsentrera sig!
Sen hade vi engelska och lunch.
Och gissa vad vi hade sen.......So IGEN! Men den lektionen gick mycket bättre än den första.
På musiken tyckte Annike (våran musiklärare) att vi var jätte duktiga! Hon sa att hon aldrig har haft en så bra åtta!
I och försig så brukar typ alla lärare säga så men det kändes så kul när hon sa det!

Jag har tänkt på att jag skriver väldigt många utropstecken, Kanske borde sluta med det. Det finns ju faktiskt punkter.
Jag slutate inte förren tjugo i fyra så jag kom inte hem förren kl fem. Och då började jag
plugga Biologi.
Så det var inte mycket fritid idag! Det får bli desto mer imorgon.
Nu sa pappa att jag måste gå och lägga mig så det är bäst att lyda.
Han har redan beslagtagit min mobil en gång idag :(

Love you/ ♥Sandra♥


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad menar du med långt borta? Rhodos är väl inte så långt borta... Jag har inte ens föreslagit egypten för Elisabet för jag kom på att det är ett muslimskt land så det är inte så smart...



Och du behöver inte oroa dig... Jag lovar att vi kan ringa minst en gång ;)

2008-11-14 @ 12:42:05
Postat av: Agnes

Japp, de där SO-lektionerna är rena pinan. Uhh...

puss!

2008-11-14 @ 23:25:13
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0