Trevlig tur i stan...

Idag försov jag mig en hel timme!!! Men jag hann i tid till skolan iaf som tur var.
På första So lektionen skulle Franska revolutionen vara helt färdid och jag hann precis. Sen hade vi engelska och då tittade vi på en film om Elvis. Den var riktigt bra faktiskt. Men det kändes som om dem sa samma sak på slutet så det blev lite långtråkigt. Jag fick veta mycket om Elvis, inte för att jag visste nåt innan men...hehe!
Sen hade vi lunch och det blev pannkaka. Jag var jätte hungrig för jag hade knappt ätit någon frukost eftersom jag sov så länge. Jag åt FEM pannkakaor. Men fredrika tyckte det var ynkligt....hon hade ätit 18 st en gång......hahahhaha!
Sen hade vi So igen och det var våran sista lektion med våran vikarie så då sjöng vi Jul, Jul strålande jul för henne och hon började gråta....
Sen gick lektionerna ganska fort ända fram till den sista som var franska...det var det jobbigaste lektionen jag varit med om......fy!
Nu hade jag iaf äntligen slutat och då gick jag till centralen men då ringde min kusin Sophie (som förästen har en blogg ni kan kolla in sooophs.blogg.se) och ville att vi skulle gå till några resebyråer och hämta kataloger. Elisabet och Sophie ska nämligen åka utom lands i sommar. Då är dem nämligen 18 år!
Dem växer så att det knakar. Jag växer bara så att det gnisslar.....hahahahahaha....min roliga humor!
Så då gick vi och gjorde det. Vi hade jätte mysigt. Men jag kom inte hem förren halv sex !
Då skulle jag hjälpa pappa att hänga upp julbelysning! det var ju inte planerat i mitt huvud så det blev lite stressigt med läxorna men det blev fint ute oxå.
Jag har pluggat till mitt No läxförhör men jag tror inte att det kommer gå så bra.
Har aldrig kännt mig så oförberedd...
Nu måste jag bara skriva ett recept till hemkunskapen men sen ska jag sova...undrar när det blir!
jag har fått reda på att lärarna ska sätta alla betyg nästa fredag så då är det bara att sluta plugga....hehe...skoja bara!

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0