Repetition på Nybrokajen

Idag var det elfel på pendeltågen. Men jag hade tur. För tåget stannade inte mellan två stationer utan i Sundbyberg så jag kunde ta tunnelbana till Centralen.
Men jag kom iaf en halvtimme försent.
Jag han vara på matten i fem minuter innan vi skulle till Nybrokajen och repetera till konserten som är på Torsdag.
Det gick bra men sen efter tre timmars rep skulle vi tillbaka till skolan och ha Franska...........suck!
Men det gick bra det oxå.
När jag stod och väntade på tåget på centralen så träffade jag farmor.
Så vi satt och pratade och hade jätte trevligt på hemvägen.

Nu har jag gjort engelska,svenska och musik och gissa vad jag fick till middag????
Våfflor, det var jätte gott!!!

Är det fler än jag som tycker att man blir tröttatre när man sover länge?!
det är jätte konstigt!

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: sophie

Va??? åt ni oxå våfflor? Vi med! =) vilket sammanträffande.



Så du drabbades oxå av tågkaoset? Förjävligt visst?



Puss

2008-11-19 @ 08:37:18
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0