Ont om tid...

Jag kommer inte att hinna skriva så mycket idag. Jag kom hem för en halvtimme sedan och jag har iaf ätit.
Nu ska jag på konfa träff och det håller på till kl 19.30! Och då måste jag hem för att göra läxor. Vi har en So uppgift som ska vara inlämnad imorgon och jag måste renskriva allt på datorn plus färglägga min serie!
Men tillbaka till vad som hände idag...jag hade mitt G matte prov idag och jag fick ett fel=(
Jag är lite besviken...det var ju faktiskt bara ett G-prov...
Men jag får försöka få bättre på vg-mvg provet på onsdag!
Jag har även fått tillbaka mitt oförberädda engelska prov.......(trumvirvel)........och jag fick MVG!
Jag är jätte nöjd!
Vi hade två sv lektioner idag och det hände inte så mycket. Men på rasten till No:n så sprang jag, cissi och lina och köpte pepparkaksdeg......smaskens!
Och sen hände det inte så mycket mera idag.
Usch, blää, fy, uhjack!!!!! Jag såg precis en mosad spindel på väggen.........ryser....
Spindlar är nog det värsta jag vet!
Alla säger att det ät töntigt att vara rädd för spindlar. Men alla är ju rädda för nåt, eller hur?
Och min värsta skräck råkar då vara just spindlar!
Nu måste jag gå och se om mamma har kommit hem så att vi kan åka till konfan.

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0