Nu Har Det Snöat 3 Gånger

I Torsdags hade jag konsert. Det gick jätte bra!
Men Fredagen blev lång. Jätte mång försov sigoch alla var sega.
I går skulle jag och pappa till ett musikcafé i kyrkan men det var inställt så jag spelade orgel i stället.
Jag ska ju spela orgel och piano på i morgon på gudtjänsten.
Igår kom det mera snö....härligt.
Jag älskar snön.
I fredags fick vi reda på biologiprovet och matspjälkningspogrammet. och jag fick VG.
Det var bra tycker jag.
Idag så bakade vi lussekatter och det blev jätte gott.
Men Bilbo råkade äta upp en bit av mammas lussekrans, så vi fick skära bort en bit aav den =(
Jag har pluggat geografi och franska idag. och imorgon ska jag plugga matte, historia och engelska.

Vi köpte en liten trimmningssax till biolbos tassar idag. Så nu har han jätte fina tassar. Vi köpte även en spray som gör att det inte fastnar snö och is i tassarna. Det skyddar även från saltet på vägarna.
Jag hoppas att den här snön ligger kvar några dagar nu så att vi slipper slasket.

Love you/ ♥Sandra♥


Kommentarer
Postat av: Sophie

Snön lär iaf ligag kvar till onsdag för så länge ska det vara minusgrader :)



2008-11-23 @ 14:38:29
URL: http://sooophs.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi, bortskämda lilla bilbo :P

2008-11-23 @ 15:25:02
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0