Lördag

Min konsert gick inte så jätte bra!
Jag vet inte riktigt vad jag har skrivit innan...man jag tror att jag har skrivit att jag hade fiolkonsert.
Men jag hade både fiol och pianokonsert.
Pianot gick inte så jätte bra men fiolen gick faktiskt bra.
Nu har Lennart och Malin och Anders kommit!
Vi har ätit lasagne och nu har vi ätit en dessert som jag har gjort.
Den var sån som vi gjorde på hemkunskapen i går!
Det blev ingen konfafilmkväll för det var bara tre som kunde =(

Det var så konstigt men på repetitionen till konserten så kändes det som om en borr borrade in sig i mitt huvud.
Jag fick jätte ont i huvudet, men det försvann lika fort som det kom!
Mamma tror att det är en lätt form av migrän, men jag vet inte.
Lördagar är så tråkiga....det går inga bra tv program.
Jag måste bara fråga varför alla vuxna pratar så högt?
JAg får jätte ont i öronen av att sitta här. hehe
Men nu måste jag kila!

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vaddå tycker d det är bättre om vi åker till kreta?

2008-11-16 @ 12:11:31
URL: http://sooophs.blogg.se/
Postat av: Lennart Rosquist

Ursäkta att vi var högljuda. Förklaring: vid huvudvärk alla ljud höga.

Från Sveriges framsida

Lennart R

2008-11-20 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0