Lite brottom

Nu ska jag åka till skolan om typ tio minuter så det blir ett kort inlägg!
Igår hade vi den jobbigaste SO lektionen någonsin.....vi hade vikarie.
Våran riktiga lärare ska få barn så vi har vikarier ända tills v49 då vi får en annan riktig lärare!
Iaf. igår gick jag som en zombi hela dagen men idag har vi franska prov så nu måste jag vara vaken hela dagen!
Jag hann inte blogga nåt igår för jag satt och gjorde läxor från det jag kom hem (vilket var 16.00) till klockan 22.30!
So I have a good reason!!!

Nu måste jag äta klart min frukost!

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

ja det var verkligen tråkigt att du inte var med.



Jag tror aldrig att jag har jublat så mycket när någon åkte ut ;) eller jo kanske när sam åkte förra året;)



Puss och Kram

2008-11-11 @ 08:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0