Konfa Weekend

Nu har så många "klagat" på att jag skriver för lite så jag ska försöka skriva varje dag!
Iaf igår och i dag var jag på konfa weekend vid Gillinge gården!
Vi hade jätte kul!
När vi kom dit så lekte vi menings leken.
Man klappar och säger ett ord var så att det blir en mening. Sen åt vi mat . Vi fick köttfärsbiffar med potatis....jätte gott!!!


Hillevi som äter...

Sen lekte vi mäster! Ni som inte vet vad det är så sitter man i ring och klappar och så säger man t ex mäster till 7, 7 till 2, 2 till mäster osv.......ni kanske inte fattar men aja.
Sen såg vi på Bruce den allsmäktige!
Men vi såg inte klart för det hackade men det spela ingen roll för jag sov typ iaf.
Sen var klockan typ 00.00 och då bäddade vi...

Nu satt vi (bara alla tjejer) och snackade i ett av sovrummen!
Vi körde Jag har aldrig...
Vi satt och väntade på att killarna skulle somna! Vi skulle nämnligen skrämma dem.
Så vi hade öppnat fönstren på deras hus för att vi skulle komma in....


Julia


Karro

Vi är 11 tjejer men bilderna på dem andra blev så suddiga så dem lägger jag inte in!!

Nu var det dax att gå in till killarna. Klockan var typ 01.30.
Vi smög ut i mörkret och fram till killarnas stuga.....

.....vi öppnade fönstrena och skulle precis klättra in då vi kom på att vi kanske borde kolla om dörren var öppen.
Och det var den så då fick alla en skrattattack...men vi försökte vara så tysta som möjligt.
Vi smög in i deras rum och skrek och Adam blev jätte rädd!
Han hoppade flera meter upp i luften.
Men Matte däremot blev inte ett dugg rädd. Han ville bara att vi skulle gå ut och bada, men så korkade var vi inte!
 Sen gick vi tillbaka till oss och jag somnade inte förrän kl 04.00 och det var väckning kl 08.00.
Fyra timmars sömn...jippi

Nästa dag skulle vi pynta våra biblar. Det var jätte kul...

Min bibel före:



Min bibel efter:


Snygg va?

Sen så åkte vi hem  och nu är jag hemma!
Vilket ni kanske kunde räkna ut!

Love you/ ♥Sandra♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh va duktig du är :) Puss

2008-11-09 @ 00:06:02
Postat av: K A R R O

Åhnej, bildrna går inte att se :o Super mysig weekend vi hade föresten ! :D Men kan du inte lägga upp lite bilder från konfaweekend så jag kan ta dem (a)

Kramis

2009-06-03 @ 07:27:52
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0