..........=(..........=(..........=(..........=(..........

Idag var Bilbos öga sämre....
Så då ringde vi veterinären och hon sa att vi skulle få en starkare medicin. Det är dropp som man ska droppa i ögonen.
Vi tyckte alldeles nyss att det såg bättre ut men då började det hänga igen och se jätte läskigt ut.
Stackars Bilbo som måste vara sjuk över första advent!
Idag skulle jag ringa till några veterinärer för att fråga om prao plats. Men ingen sa ja. Men några tog bara emot akuta samtal på helgen så jag ska ring tillbaka någon vardag.
Vi har tagit fram jul gardiner och adventssaker så nu har vi jätte mysigt här hemma.
Pappa och Mikael är på bandy match och mamma jobbar så det är bara jag och Elisabet hemma.
Men det funkar bra =)
Igår i Idol var det Johan som åkte och jag blev sååååååå glad. Han suger verkligen!!!!!
Hoppas att Kevin vinner hela grejen!

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Lina

jag tycker precis som du sandra! Kevin ska vinna och johan ska ut!

Stackars lilla Bilbo :( Jag kommer ihåg när Findus var sjuk och när han blev biten. Man tycker så synd om dem, de kan ju inte säga till heller.

Pussar <3

2008-11-29 @ 19:14:08
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0