En full späckad dag...

Idag försov jag mig i 45 minuter!!! Så jag trodde att jag skulle komma försent till matte provet.
Men där....just i den tanken hade jag två fel!
Jag kom inte försent och vi hade inte matteprov. Vi sköt upp matte G provet till imorgon och matte Vg-Mvg provet till nästa torsdag.
På musiken fick vi reda på att vi ska repa till konserthus konserten nästa torsdag med lucialinnen.
Så jag hoppas att jag hitter ett linne i frådet. Precis när den ena konserten är slut så är det dags för den andra.
men det är jätte kul att ha konsert!
Syv (Studie och yrkes vägledare) kom till oss på svenskan idag och pratade om att praoa! Vi ska praoa vecka 6 och 7.
Jag hoppas att jag får en plats på en veterinär klinik. men annars funderar jag på att söka plats på ett lågstadium.
Idrottn var inställd eftersom våran lärares barn var sjuk. Så då satt jag och Cissi på biblioteket och tittade i böcker.
Vi hade jätte mysigt. Det är så tyst på bibliotek........skönt!!!
På franskan hände det inte så mycket. Vi satt bara och pratade om Paris.
När jag kom hem tittade jag på OTH....det är repriser men det är kul iaf.
Sen gjorde jag läxor och mera läxor innan jag gick ut och delade reklam. Det var lite svårt eftersom det var snö så det tog längre tid än det brukar. Direkt när jag kom hem så började jag att städa.
Som ni ser så har min dag varit ganska full späckad!
Och nu ska jag prova lite kläder som jag fick av Anna.

Det sägs att snön kommer försvinna imorgon kväll. Usch....ruskig tanke...
Har ni hört samma sak?

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: sophie

Tyvärr har ja gockså hört det... eller jag har hört att det ska bli varmt i morgon och på fredag men förhoppningsvis har de fel.

2008-11-26 @ 13:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0