Den Första Snön

Idag var ja i kyrkan på gudtjänst. Den var ovanligt lång idag. Den var 1 och 1/2 timme lång.
Men det berodde nog på att alla ord i predikan berättades två ggr.
Det var en präst från Syrien och han pratade arabiska så det var en tolk som översatte.
SEn när jag kom ut från kyrksalen så såg jag att det snöade. Jag blev jätte glad....jag älskar snön!
Sen spelade jag lite orgel eftersom vi ska medverka med musik nästa Söndag.
Jag hoppas att det blir lite folk.
Nu börjar snart One Tree Hill!!!! Jag har längtat hela dagen.
Idag märkte jag att det bara är FYRA dagar kvar till JULLOVET!!!
Coolt va?!
Nu måste jag förbereda mig för OTH!!

See you/  Lots of Love ♥Sandra♥
(vet inte om man kan säga så, men det låter bra)hehe

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sandra, hur tänkte du nu? 4 dagar till jullovet?

:)

2008-11-16 @ 19:55:39
URL: http://agnesha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaddå bara 4 dagar kvar till lullov? Vad är det för lyx???????

2008-11-16 @ 20:02:30
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0