Dagens rubrik blir...hmm...om jag ska komma på det nu så blir det inget inlägg!

Idag har jag varit i kyrkan och sjungit, läst , spelat orgel och kastat ballonger.
Lite udda kanske:hihi
Sen åkte jag hem och tittade på tv!
Jag borde göra något betydelsefullt nu för annars kommer det kännas som om jag har slösat bort hela dagen.
Jag har trots allt franska prov på tisdag!
Nu har jag precis klippt Bilbos klor och rengjort hans öron...en riktig pers...hehe.
Nu ska jag nog följa med mamma och pappa och springa, men pappa säger att han bara kommer att luffsa...haha!
Ikväll så går One Tree Hill.
Jag känner massa människor som inte tittar på det. Fattar inte hur dem står ut!
Efter OTH så går Gossip Girl. Det blir en riktig tv kväll!

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag som tycker att jag skriver jätte mkt ;)



Var det kul att vara på konfa?



Du missade min och elisabets IDOL kväll... det var det bästa avsnittet någonsin.



Puss och kram

2008-11-10 @ 10:11:38
URL: http://sooophs.blogg.se/
Postat av: Lina

Angående den där svenska bloken, lugna ner dig sandra, jag vet fler som inte har läst ut den än så det är nog ingen fara. Du kan få se min tidslinje och om du verkligen inte hinner klart så berättar jag slutet för dig! Ett tips är att bara skumläsa lite! :) Koncentrera dig först och främst på franska provet nu sandra!

Puss // Lina

2008-11-10 @ 18:12:11
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0