Bilbo Buse

Jag som sa att Bilbo åt en lussebulle igår....det var ingenting jämfört med idag!
Imorse så satte han upp tassarna och drog ner en påse med lussekatter. Men som tur var så hittade mamma honom innan han hade ätit upp allt. Sen när vi kom hem från kyskan så hade Bilbo kommit in i finrummet vilket gör att han kan röra sig i hela huset. Så när vi kom hem hade han ätit upp allt godis som stod kvar i en skål från igår, en halv bläckpenna och en torkad sjöstjärna. han hade även vält mikaels vatten glas i hans rum så hela hans bord var blött!
Så vi var inte så jätte glada på honom sen.
I kyrkan spelade jag orgel. Det gick bra. Typ alla i hela kyrkan sa att jag var jätte duktig!
Men nu måste jag gå!

Love you/ ♥Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0