Bilbo är sjuk...=(

Imorse så ytckte jag att Bilbo var lite röd i ögonen men det verkade inte så farligt. Men sen när jag kom hem igen så berättade Elisabet att hon och pappa varit hos veterinären idag.
Det hade visat sig att Bilbo har ögoninflammation så vi ska hälla i salva i hans ögon nu i tio dagar.
Hoppas att han blir bra!!!
Idag i skolan började jag med musik. Det gick väl ok. Men det lät så lite för inga vågade sjunga ut!
Men men. Sen hade vi hemkunskap. Vi hade vikarie så det blev en lite annorlunda lektion.
Sen hade vi slöjd och sist No. På NO lektionen hade vi läxförhör. Jag trodde ju att det skulle gå jätte dåligt. Men det gick nog helt ok.
Efter skolan åkte jag direkt till pianot. Jag håller på att spela ett jätte roligt stycke. Det är jätte fint!
Nu har jag kommit hem och pratat lite men Elisabet om hur det var hos veterinären. Sen måste jag se lite på TV så att vi kan ta bort några pogram på listan för annars kan vi inte spela in Idol ikväll.

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0