Äntligen helg

Nu är det helg!
Idag var en lugn dag precis som alla fredagar. Jag började med musik och det gick bra.
Jag längtar så till på Torsdag för då har jag konsert....
Sen hade vi hemkunskap, slöjd och no!
När jag gick till centralen så kom det fram två engelska killar och frågade mig om vägen till "the old town".
Jag blev lite överaskad men det gick bra.
Sen hade jag piano så jag kom inte hem förren kl halv sex typ.
Nu har jag sett på Idol och alla var faktiskt ganska bra.
Jag tycker extra bra om Kevin, hoppas att han inte åker ut!!!
Nu hoppas jag attt Mikael inte kommer att slå mig!
Mikael vill veta mitt lösenord och jag sa det men han tror mig inte och då tycker jag att han får skylla sig själv!
Jag har haft en ganska jobbig vecka på olika sätt och vis, hoppas att nästa blir bättre och det tror jag att den blir!
Nu ska jag gå upp och spela lite fiol. Jag har fiolkonsert i morgon.
Det kommer gå så dåligt =(

Love you/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Barry

Nej det kommer det inte, inte om jag känner dej rätt (vilket jag gör).

syns där med att Johan Palm inte åkte ut. :( Jag som hoppades :P

Kram Från Cissi

2008-11-14 @ 23:13:53
URL: http://dearbarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0