Ännu en dag

Imorse var den värsta morgonen i mitt liv!
Jag hade 4 minuter på mig innan jag skulle gå!
Men mamma skjutsade mig till stationen så jag hann med tåget iaf....huuu!!!
På svenskan skulle vi skriva en insändare som skulle avgöra en stor del av vårat terminsbetyg!
Det gick bra tycker jag men våran svenska lärare är väldigt hård så jag får se hur det går.
Sista lektionen var musik! Då var John-Erik  med och övade med oss(han är operasångare).
Det var jättekul!!!

Sen åkte jag hem och var hemma i 5 minuter innan jag åkte till konfirmationen!
Det var en pråst från Syrien som pratade om hur det var att vara kristen i syrien och hur konfirmationen går till där!
Det var intressant.

Nu har jag pluggat musik och biologi så nu tycker jag att jag är förtjänt en hel natts sömn!!!

Jag vet att jag inte skriver så långa inlägg. Och det beror på att jag inte hinner och för att det är så jobbigt att läsa långa inlägg! Håller ni inte med?

Love you/ ♥Sandra♥


Kommentarer
Postat av: Sooph

Det är väl inte ngt fel att läsa långa inlägg... jag tycker snarare att det är kul ;)

BTW hur har du fått en sån fin bakgrund på din blogg?

2008-11-13 @ 15:44:12
URL: http://sooophs.blogg.se/
Postat av: Lina

hej sandra, tack för din söta kommentar :)

Jag undrar bara hur man gör sådana där hjärtan, hur gör man? :P

Kraaaam

2008-11-13 @ 16:41:11
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0